Het begin op Bella italia - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu Het begin op Bella italia - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu

Het begin op Bella italia

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Rob

03 April 2019 | Italië, Peschiera del Garda

Eerst 2 dagen John en Anja geholpen met opstarten, en maandag kwamen alle beheerders van Gusto Camp naar Bella Italië, We hebben met elkaar s'avonds heerlijk gegeten en bijgekletst, ook onze lieve collega Hermi herdacht. En ook met Joop zijn woorden getoast. De volgende dag geluisterd hoe Gusto camp denkt over hoe een en ander gaat.Het was reuze leuk met elkaar, maar dan gaat ieder zijn weg, wij starten met alle bedden te voorzien van nieuwe bedden overtrekken en nieuwe kussen hoezen, wat een luxe allemaal. Nu de voorbereidingen treffen voor de gasten die met Pasen komen 23 aankomsten voorlopig op zaterdag de 13e.Heel veel Duitse gasten, en Duits is nu niet mijn sterkste punt. Maar we gaan het meemaken.
Gisteren de spullen gehad en gekregen, zoals werkmobiel en I-pad, heel handig met boekingen enz.Vandaag de eerste regenbui gehad, nou een buitje was het maar, ( voor het stof)Vandaag ook gehoord dat wij 2 mei naar Tahiti gaan in Lido delle Nazioni. Is een veel kleinere camping met op 2 plekken tenten en Mobil homes. En nu op 7 plaatsen die ver uit elkaar liggen. Het zal even duren voor ik weer wat schrijf, want over schoonmaak en opstarten is niet zo interessant. Lieve lezers ciao ciao!

• 03 April 2019 - 16:38

Karin:

Wat een leuke start!! Bijzonder hoor!
    Succes met de Duitse gasten! Komt vast wel goed :).
    Hopelijk alleen een "stof weg buitje"....
    En daarna het prettige Italiaanse klimaat☀️
    Liefs en goeie dagen

• 05 April 2019 - 13:34

Yvonne En Rob V.d. Steeg:

Lieve Yvonne en Rob,
    Ik wens jullie een mooie periode toe. Jullie doen goed werk in een prachtige omgeving. Ik zal de komende periode regelmatig op deze site jullie ervaringen lezen.

Groeten van Hans Bleijerveld

• 11 April 2019 - 16:32

Chris En Frenny :

Zo te lezen gaat het allemaal goed in Italia. Heel veel plezier en mocht je er in het Duits niet uitkomen, Duitsers spreken ook prima Engels :-)

Groetjes Frenny

• 18 April 2019 - 17:17

Ylenia En Edwin:

Veel plezier in mijn lieve Italia! Jammer dat jullie een regenbui hadden, maar het kan geburen :D We lezen graag meer over jullie vakantie/werk!! Groetjes