Het begin op Tahiti - Reisverslag uit Dellern, Duitsland van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu Het begin op Tahiti - Reisverslag uit Dellern, Duitsland van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu

Het begin op Tahiti

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Rob

27 Mei 2019 | Duitsland, Dellern

We hebben onze draai gevonden op Tahiti,met 2 collega's,Margaret en Robin de MH uit de winterslaap gehaald,10 in totaal. Een klus maar ze staan er mooi bij,vanmorgen konden we de eerste gasten verwelkomen. Ondertussen gaan we ook de inventaris van de tenten doen,3 zijn inmiddels klaar. Daar hebben we nog tijd voor de rest, nu kunnen we ook iets doen aan ons eigen vermaak en rust,dus vanmiddag lekker naar het zwembad geweest en blijde bar een aperol gedronken en van het huis kregen we een plankje met hartige hapjes. Dat was genieten,en voelde toen ,hè hè hier zijn we voor gekomen, Tahiti, we voelen ons hier prettig en fijn,en omdat het een kleine camping is zie je onze gasten ook regelmatig,en zo leuk als je ze binnen laat in baby Gusto MH roepen ze: zo wat mooi en een badje onder het aankleed kussen,flessen-verwarmer, babyfoon, buggy kinderstoel en kinderbed.beschermers op de hoeken in de stopcontacten.maar vanmiddag was voor ons,na de camping opstarten aan het Gardameer niet echt een dag vrij geweest,genoten we van dit moment. Nog wat foto's ook van de Italiaanse nasi,we zijn gek op alles wat Italiaans is( eten) nu even een keer nasi.wij hebben onze plek gevonden .

• 31 Mei 2019 - 14:07

Erica:

Lieve Rob en Yvonne, fijn dat jullie het daar goed naar je zin hebben. Nog bedankt voor de kaart.
    Yvonne van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We wensen je een heel goed jaar in goede gezondheid.
    Lieve groet, Gert en Erica