Eindelijk Tahiti - Reisverslag uit Dellern, Duitsland van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu Eindelijk Tahiti - Reisverslag uit Dellern, Duitsland van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu

Eindelijk Tahiti

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Rob

20 Mei 2019 | Duitsland, Dellern

We mogen naar Tahiti 17 mei, weer alles inpakken, maar we zijn ook heel benieuwd hoe het daar is. inmiddels voor de 4e keer verhuisd, Na een kleine 300 km. waren we er, we werden vriendelijk ontvangen, hoewel de verhalen erover anders zijn. We zochten onze leef area op, ja het leek op de foto die de vorige couriers ons gestuurd hadden, maar er stonden hekken omheen met oude rietmatten, een beetje rommelig. die gaan weg zeg ik tegen Rob, ik hoef niet opgesloten te zitten, ze mogen zien wat we doen, alle spullen in de mobil gestopt, de plantenbakken onderhanden genomen en alle zaadjes van de afrikaantjes uit Stolwijk, in de aarde gestopt. nou maar hopen dat in 4 maanden er ook plantjes uit komen. We maakten een leuke entree met de meisjes van de receptie door ze klompjes uit Nederland te geven. a.s. vrijdag is er een meeting met alle couriers, misschien zien we dan ook de grote baas van Tahiti. Maar nu moeten we toch echt aan de bak, Deze week 5 lounges de luxe schoon gemaakt, we waren echt moe van dit werk. Gesloopt. Maar goed vroeg naar bed, en wat gebeurde snachts een flinke lekkage, wij balen, maar gelukkig is het engelse echtpaar waar we veel mee samenwerken ons weer geholpen, die man is zo handig, heeft een nieuwe kraan geplaatst en , we zitten weer droog. Margaret en Robin zijn schatten, ze helpen ons bij de schoonmaak, we hebben samen geluncht en sam en gewerkt. Vandaag liep er een man rond om onze MH en nam foto's ,Ik vroeg wat hij aan het doen was, In het begin van de week had ik gevraagt aan de campingbeheer of de ijzeren hekken met half versleten rietmatten weg konden, zij en wij waren verbaasd, dat er al actie ondernomen was op ons verzoek, nu maar afwachten wat er gaat gebeuren. We kwamen gezellig aan de praat met die man , achter ons MH staat een oud huis, vroeger heette het casa rosso, of tewel het rode huis, nu is het groen geschilderd.Dat was vroeger het begin van de wellness, eigenlijk een monument, volgende keer zal ik foto erbij zetten,voor zover vandaag weer genoeg verteld. dank voor het mee lezen en reageren.

• 20 Mei 2019 - 17:36

Karin:

Nou.... Klinkt goed en heel vermoeiend!
    Maar.... Een goed begin is het halve werk en zo te lezen zijn jullie op de goede weg!
    Succes en zet 'm op! Liefs Karin

• 21 Mei 2019 - 21:03

Mieke :

Lieve buurtjes, fijn van jullie te horen! Maak er een mooie tijd van!
    In Stolwijk gaat het goed.
    Liefs, Mieke