Naar het Gardameer - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu Naar het Gardameer - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu

Naar het Gardameer

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Rob

29 Maart 2019 | Italië, Peschiera del Garda

Na overnacht te hebben in Zwitserland zijn we aangekomen aan het Gardameer, we komen hier een handje helpen maar het is een mega grote camping. We werden hartelijk ontvangen door John en Anja, lieve collegaa's
Ze helpen ons een beetje op weg, iedere organisatie werkt weer op zijn eigen manier. 26 accomodaties en met Pasen komen er nu al 23 gasten, dus 23 moeten schoon en klaar zijn, voor het schoonmaken is een werkploeg van dames. Maar een stuk of 6 accomodaties moeten nog een terras krijgen een airco en dat allemaal voor de 13e april, a.s woensdag gaat het echtpaar weg, en zullen we het alleen moeten doen, maar eerst nog de introductiedag met alle beheerder van Gusto Camp, Vanmiddag zijn we even naar het meer gefietst, hoe prachtig mooi is dat, het is wat heiig, maar een lekker zonnetje verwarmt ons allemaal.

• 30 Maart 2019 - 17:33

Mieke Stolwijk:

Fijn jullie verslag te lezen! Wij hebben vandaag bij heel mooi weer met vrienden het tuinhuisje opgezet. Je krijgt de groeten van het echtpaar uit Gouda. Ze kwamen even langs om jullie evt gedag te zeggen. Ze zagen er goed uit! Veel succes en plezier! Liefs uit Voorburg.

• 31 Maart 2019 - 08:05

Netty:

Hoi Rob en Yvon
    Leuke foto wens jullie een mooie tijd.
    Groetjes Netty

• 31 Maart 2019 - 10:50

Gerard:

veel plezier en een fijne tijd lg gerard en marita

• 02 April 2019 - 11:57

Karin:

Nou, de kop is er af! Wat fijn dat jullie er veilig zijn!
    Morgen al alles zelf doen, gaat jullie vast lukken, tenslotte
    zeer ervaren!
    Succes en een mooie tijd aan het Gardameer.
    Liefs Karin

• 17 April 2019 - 15:18

Mieke Stolwijk:

Hoe vergaat het jullie nu? Hard werken voor de paas? Neem ook je rudt en geniet! Binnenkort wordt heg waarschijnlijk rustiger voor jullie. Prettige paas daar. En gefeliciteerd met AJAX!