Verder aan het Gardameer - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu Verder aan het Gardameer - Reisverslag uit Peschiera del Garda, Italië van Yvonne en Rob steeg - WaarBenJij.nu

Verder aan het Gardameer

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne en Rob

23 April 2019 | Italië, Peschiera del Garda

3 weken later, en nog steeds hier, de camping eigenaar houd niet van wissels bij de couriers, dus vroegen ze ons nog even te blijven tot de nieuwe mensen gearriveerd zijn. Wij hebben nu duidelijk gezien dat dit een megacamping is, 1500 MH en een paar honderd plaatsen van de eigen camping en dan nog het hotel, tientallen kinderen op stepjes racen over de camping en veel wandelaars, dus als we ons moeten verplaatsen van de ene plek naar de andere is het uitkijken geblazen, zelf ben ik al over de kop gevlogen bij het oversteken op weg naar de supermarkt, de infra structuur in Italie gewoon de wegen en niet herkenbare fietspaden zitten vol met gaten en slordig aangelegd, goh wat is dat in Nederland toch goed geregeld. A,lleen een kapotte knie heb ik er verder niks aan over gehouden, ik rij nu wel wat voorzichtiger.... De paasdagen waren lekker warm, en nu 1 dag na pasen regent het de hele dag.en vanavond een onweersbui.Over het algemeen hebben we gezellige gasten.Ik kan natuurlijk niet alles opschrijven, nee we hebben niet te klagen, het gaat goed met ons en we genieten.Dank voor jullie reacties voor zover, op FB zet ik ook af en toe e.e.a. Groeten c iao ciao vanuit het Gardameer.

• 23 April 2019 - 16:37

Karin:

Jeetje... Gelukkig niets ernstiger, maar wel de schrik even te pakken.....
    Mooi dat jullie wat langer daar blijven, en dan op naar Tahiti, denk ik!